Zaključek podpore za Windows XP SP2, Windows 2000 Server in Windows 2000 Professional

Novica sicer ni sveža, velja pa spomniti, da Microsoft opozarja uporabnike operacijskih sistemov Windows XP z drugim servisnim paketom (SP2), Windows 2000 Server in Windows 2000 Professional, da se je za te izdelke 13. julija 2010 izteklo obdobje zagotavljanja podpore.

Še prej, 13. aprila, se je zaključilo tudi obdobje zagotavljanja podpore za operacijski sistem Windows Vista brez nameščenih servisnih paketov (RTM).

Kaj so servisni paketi in kaj pomeni zaključek podpore?

V nenehnih prizadevanjih, da bi izboljšal svojo programsko opremo, Microsoft za vse ugotovljene težave redno izdaja posodobitve in popravke. Številne popravke redno združuje v servisne pakete, ki jih je zelo preprosto namestiti. Ko izide nov servisni paket za operacijske sisteme Windows, Microsoft še 24 mesecev zagotavlja podporo tudi za prejšnji servisni paket. V kolikor uporabniki do takrat ne namestijo novega servisnega paketa, jim Microsoftova podpora, vključno s popravki varnostnih ranljivosti, ni več na voljo.

Nepodprte različice operacijskih sistemov Windows niso deležne posodobitev programske opreme. Sem sodijo varnostne posodobitve, ki računalnik zaščitijo pred virusi, vohunsko programsko opremo in drugo škodljivo programsko opremo, ki lahko ukrade osebne podatke. Storitev za posodabljanje Windows Update v operacijskih sistemih Windows namesti tudi najnovejše posodobitve programske opreme, s katerimi se izboljša zanesljivost sistema, nove gonilnike za strojno opremo in drugo. Več informacij o življenjskem ciklu Microsoftovih izdelkov je na voljo na naslovu http://support.microsoft.com/lifecycle/.

Kako ukrepati?

Microsoft priporoča, da uporabniki vselej pravočasno pregledajo in namestijo najnovejše servisne pakete, da bodo njihovi računalniki posodobljeni z najnovejšimi varnostnimi posodobitvami.

Uporabnikom operacijskega sistema Windows XP SP2 se priporoča čim prejšnja nadgradnja na tretji servisni paket (SP3) ali operacijski sistem Windows 7. Za uporabnike operacijskega sistema Windows Vista je na voljo drugi servisni paket (SP2). Uporabnikom operacijskega sistema Windows 2000 Server se priporoča nadgradnja na Windows Server 2008 R2, uporabnikom Windows 2000 pa nakup najnovejšega Microsoftovega operacijskega sistema Windows 7.

Servisne pakete je mogoče namestiti prek funkcije za samodejno posodabljanje ali z ročnim prenosom paketa s spletne strani Windows Update. Z namestitvijo najnovejših servisnih paketov ali nadgradnjo na Windows 7 bo uporabnikom na voljo hitrejša, zanesljivejša in sodobnejša izkušnja osebnega računalništva.

Kam po pomoč?

V kolikor pride do težav  pri posodabljanju ali nadgradnji izdelkov, so kupci samostojnih Microsoftovih izdelkov z licenco upravičeni do brezplačne podpore. Na Microsoft se lahko obrnejo preko telefonskega kontakta na številki 01 585 34 49 ali prek elektronske pošte sihelp@microsoft.com.

Če je bila programska oprema ob nakupu računalnika že nameščena (različici OEM in DSP), mora za tehnično podporo v skladu s prodajnimi pogoji poskrbeti prodajalec ali sestavljavec računalnika. Če prodajalec tehnične podpore ne zagotavlja, bo to namesto njega storil Microsoft.

In kaj, če vaša različica sistema Windows ni več podprta?

Prenesete lahko tudi dokument v Wordu.

Vir:  www.microsoft.si

Related Files