Google Chrome na globalnem trgu presegel 13% delež

Google Chrome, ki je bil prvič izdan šele proti koncu leta 2008, je v leto 2010 vstopil z več kot 5% tržnim deležem, v juniju 2011 pa je zavzemal že več kot 13% globalnega trga spletnih brskalnikov, kažejo meritve analitske hiše NetMarketShare.

Omenjenemu brskalniku priljubljenost narašča tudi v Sloveniji. Raziskava podjetja iPROM je pokazala, da ga je v marcu 2011 uporabljalo 14,3% slovenskih uporabnikov spleta, kar je za skoraj 7 odstotnih točk več kot avgusta 2010.

Google Chrome, ki je v zadnjem letu beležil največjo rast priljubljenosti, se s 13,1% globalnim tržnim deležem uvršča na tretje mesto. Skupaj z brskalnikom Mozilla Firefox, ki obvladuje 21,7% trga, predstavlja najmočnejšo konkurenco MS Internet Explorerju.

Slednji sicer še naprej zaseda levji delež trga, vendar podatki kažejo, da se moč njegove prevlade skozi čas vztrajno zmanjšuje. Internet Explorer je namreč še junija 2009 dosegal 68,3% tržni delež, ki se je leto dni kasneje zmanjšal na 60,3%, v juniju 2011 pa je znašal 53,7%.

Safari, četrti najbolj razširjeni spletni brskalnik, je poleg Chroma edini, ki je med junijem 2010 in junijem 2011 beležil rast tržnega deleža – s 4,9% na 7,5%.  Na peto mesto se uvršča brskalnik Opera, ki je v letošnjem juniju zavzemal 1,7% trga, kar je 0,6 odstotne točke manj kot v enakem obdobju leta 2010.

Vir: RIS