Testirali smo Androidovo tablico

Na OŠ Solkan smo v okviru projekta e-šolstvo testirali uporabo  AsusTransformer  tablice pri pouku.  Odločili smo se, da jo preizkusimo v oddelku podaljšanega bivanja pri učiteljici Barbari.

Pred uporabo smo raziskali, katere prosto dostopne android dodatke/programe (Apps) lahko najdemo na spletu (Android Marketplace) in ugotovili, da je dostopnih  že presenetljivo veliko zanimivih programov. Odločili smo se, da za testiranje tablice uporabimo le brezplačne programe in sicer Raziščimo človeško telo, matematika – seštevanje, Lite – angleška števila in besede, program za snemanje in predvajanje videa, govoreči Tom (Talking Tom) in klavir in njihovo uporabo matematično obarvamo.

Učenci so bili motivirani za delo, čeprav je bila na volja le ena tablica in so si morali delo na njej »prislužiti« s hitrimi prsti pri reševanju matematičnih nalog na delovnih listih.

Tablica ni le motivirala učence zaradi narave dele z njo (večtočkovno zajemanje dotikov  – multi-touch), uporabljalo jo je celo več učencev hkrati, pač pa je omogočala tudi večjo nazornost, pestrost, zabavnost, natančnost in odgovornost pri reševanju, potrpežljivost in kreativnost.

Opazili smo, da je nekoliko moteča svetleča površina tablice, zaradi česar je potrebno paziti, od kje prihaja svetloba. Pri demonstraciji dela na tablici smo uporabili prenosni projektor in ugotovili, da se le-ta ne zmore prilagajati usmerjenosti tablice (pokončno in ležeče). Ob priklopu na projektor nekateri programi na tablici niso več  imeli možnosti prilagajanja glede na usmerjenost (delovali so le ležeče), tisti pa, ki so se na tablici prikazovali le pokončno, pa projektor ni znal pravilno prikazati. Zadevo smo rešili tako, da smo prenosni projektor postavili pokonci.

Učence je delo s tabličnim računalnikom tako pritegnilo, da so celo preslišali šolski zvonec, ki je oznanjal konec ure.