Učenci v eTwinngu, študije primerov o sodelovanju učencev

Kako učenci vplivajo drug na drugega med izvajanjem projekta eTwinning? Centralna svetovalna služba je pravkar objavila najnovejše poročilo Učenci v eTwinningu, študija primerov o sodelovanju učencev. Seznanite se s tem, kako učenci vplivajo drug na drugega in kako to vpliva na njihove odnose s sovrstniki in učitelji.

Poročilo preučuje, kako učenci sodelujejo v eTwinningu ter temelji na podatkih, ki so bili pridobljeni s pomočjo štiriindvajsetih študij primerov, ki so jih med majem in novembrom 2010 izvedle Nacionalne svetovalne službe eTwinning (NSS).

Kaj pomeni sodelovanje učencev?

Pojem sodelovanje učencev lahko definiramo kot: način, na katerega interakcije učencev med potekom projekta eTwinning dejavno vplivajo na njihove odnose s sošolci, projektnimi partnerji in učitelji.  Analiza preučuje omenjene tri skupine odnosov, študije primerov pa to interakcijo osvetljujejo s pomočjo preučevanja izmenjave med učenci različnih starostnih skupin kot tudi strokovnih področij in kompetenčnih ravni. (npr. IKT znanje, verbalne in pisne jezikovne veščine itd.).

Narejen je bil pregled pospeševalnih in zaviralnih dejavnikov in v nekaterih primerih so bile na podlagi komentarjev dobljenih iz intervjujev z učitelji pripravljena priporočila za nadaljnji razvoj.

Vsebina poročila

1. del predstavlja metodologijo, ki so jo pri izvajanju študij primerov uporabile NSS, 2. del podaja analizo rezultatov, v 3. delu pa so predstavljene izbrane študije primerov.

Poročilo Učenci v eTwinningu je na voljo v 5 jezikih (ANG, FR, NEM, ŠPA, IT). Vse podatke si lahko ogledate na strani eTwinning namenjeni publikacijam, kjer se nahaja še mnogo drugih koristnih in zanimivih knjig in poročil o eTwinningu.

Vir: