S tablicami pri pouku slovenščine na OŠ Srečka Kosovela Sežana

V okviru projekta e-šolstvo smo na Osnovni šoli Srečka Kosovela Sežana v 8. razredu pri slovenščini izvedli učno uro z uporabo tabličnih računalnikov.

Učenci so v skupinah z uporabo tabličnih računalnikov in e-gradiv  ponovili in utrdili svoje znanje o jezikovnih družinah.

Z uporabo tabličnih računalnikov učenci niso imeli večjih težav. Delo se jim je zdelo novo, drugačno in zato tudi zanimivejše. Navdušeni so bili nad zaslonom na dotik, saj niso potrebovali miške in tipkovnice, naloge na zaslonu pa so lahko zelo hitro povečali, zmanjšali oziroma obrnili. Nekaj nevšečnosti so imeli le z vpisovanjem rešitev, saj jim je tipkovnica na dotik delala nekaj težav, pa tudi e-gradiva takemu načinu dela niso vedno prilagojena, (predvsem premajhen prostor za vpisovanje rešitev …).

Menim, da je tablični računalnik predvsem zaradi svoje majhnosti, lahkosti in mobilnosti uporaben in praktičen pripomoček pri pouku. Ker je novost in se je večina učencev z njim srečala prvič, so bili učenci še bolj motivirani za delo.

Izjave osmošolcev po opravljeni uri:

  • Tablični računalnik je ful dobra stvarca, ker ne potrebujemo miške in tipkovnice.
  • Tablični računalnik je bolj praktičen, ker je majhen. Zanimivo mi je, ker je na dotik, ima fotoaparat, igre, internet, revije …
  • Ura se mi je zdela zanimiva in nova. Hitrejše in poučnejše delo.
  • Delo je bolj praktično kot z navadnimi računalniki.
  • Tablični računalniki so odličen nadomestek za zvezke.
  • Zanimiva ura. Moderna in tehnološko napredna. V redu, ker lahko pomanjšaš, povečaš … Nekatere stvari pa so lažje z miško.
  • Mi je bilo všeč, ker smo delali na tablicah in ne na računalnikih. To je nekaj novega. Vsi so bili ljubosumni, ker smo bili prvi. Upam, da bomo še kdaj to počeli.
  • Meni osebno ni bilo zanimivo. Zelo počasi se piše in za take vaje ne potrebujemo tablic.
  • Bilo mi je zelo všeč delati s tablicami. Z njimi bi lahko delali vsak teden.
  • Računalnik je boljši, ker je tisto neka nova znanstvena fantastika.
  • Tablica je veliko boljša kot računalniki, ker je na dotik.
  • Je bilo zelo dobro, ker je bolj zabavno, zanimivo in drugačno. Dobro je tudi zato, ker je na dotik in ni vsakodnevno in potem čas hitreje mine.
  • Dobro je, ker je na dotik, smo prvi, ki to delamo, ni vsakdanje in je zanimivo. Slabo pa je to, da se ekran (tipkovnica) včasih zatakne.
  • Te motivira, ker ne pišemo v zvezke.
  • Bilo mi je dobro, ker je zanimivo in enostavno delati s tabličnim računalnikom. Moje mnenje je, da bi lahko imel vsak učenec svoj tablični računalnik.

Vabljeni k ogledu video posnetka.

Katja Orel