Poučevanje brez meja – eTwinning ponuja roko bolnišničnim učiteljem

Če se otrok nahaja v bolnišnici, še ne pomeni, da mora opustiti ali odložiti svoje izobraževanje. Zasluga za to gre učiteljem, ki delajo v bolnišnicah. Nedavna delavnica na švedskem je v središče pozornosti postavila prav to "skrito skupino" učiteljev ter jih poskusila opogumiti, da začnejo delovati v eTwinnngu.

Prva Delavnica v letu 2012 , ki je bila namenjena Strokovnemu izpopolnjevanju, je od 19. do 21. aprila potekala v Gothenburgu na Švedskem. Delavnica je bila namenjena novi publiki oziroma tistim eTwinnerjem, ki so bolnišnični učitelji po celi Evropi.  Po besedah Agnete Grunditz, švedske urednice spletne strani Združenja bolnišničnih učiteljev H.O.P.E. .  “predstavljajo bolnišnični učitelji eno izmed najbolje varovanih skrivnosti v Evropi”.

Cilj delavnice je bil vzpodbuditi bolnišnične učitelje, da začnejo sodelovati v Skupnosti eTwinning. Učiteljem in njihovim učencem je ponudila možnost izmenjave z evropskimi kolegi.

eTwinningova orodja za socialno mreženje bolnišničnim učiteljem omogočajo vzpostavitev stikov s kolegi po vsej Evropi ter vključevanje v dejavnosti eTwinning. To pa vsem učiteljem nudi nadaljnje možnosti za strokovno izpopolnjevanje.

Delavnico je odprla Angela Andersson, direktorica švedske Nacionalne svetovalne službe. Pozdravila je sodelujoče bolnišnične učitelje ter spregovorila o njihovi posebni vlogi izobraževalcev otrok, ki so pogosto prestrašeni in ranljivi  

Nato je imel Thomas Barow, višji predavatelj Šole za izobraževanje in vedenjske znanosti Univerze iz Bor?sa predavanje z naslovom Inkluzivno izobraževanje na Švedskem: priložnosti, trenja in ovire. Anne Gilleran, iz Centralne svetovalne službe eTwinning je predstavila pregled priložnosti, ki jo skupini nudi eTwinning.   Sodelujoči so tri dni prisostvovali delavnicam katerih cilj je bil podpora pri iskanju partnerjev in pripravi projektov eTwinning.

Vrhunec tridnevnega dela je predstavljal obisk Ågrenske – Nacionalnega kompetenčnega centra za redke bolezni. Obisk je omogočil vpogled v posebno naravo dela učitelja, ki poučuje otroke, ki so bolni ali trpijo za kako okvaro. Cilj tovrstnega dela je ustvariti toliko normalnosti za otroke, kolikor je to le mogoče ter zahteva delo z vso družino, da bi tako zagotovili podporo staršem ter bratom in sestram otroka, ki se nahaja v bolnišnici.

Vir: eTwinning