Zanimivo branje / Ustvarjalne učilnice in učitelji 21. stoletja

Vključitev digitalnih medijev in tehnologij v izobraževanje je prednostna naloga politike v vsej Evropi. Nacionalne in regionalne pobude pogosto slonijo na prepričanju, da morajo šole učencem zagotoviti spretnosti, ki jih potrebujejo, če želijo sodelovati v naši družbi znanja. Izkazalo pa se je, da za dobro načrtovano uporabo IKT v izobraževanju niso dovolj zgolj novi mediji in orodja. Potrebne so korenite pedagoške spremembe znotraj šolskega sistema in, ne navsezadnje, bolj oseben pristop do učenja. V luči sprememb šol in razvoja v smeri ustvarjalnih učilnic se ta številka eLearning Papers posveča raziskavi o novi vlogi učiteljev v kontekstih učenja 21. stoletja.

V središču pozornosti te številke so nove raziskave in prakse v razredu, ki prikazujejo vpliv novih učnih tehnologij na strokovno okolje učiteljev. Izraz učenci 21. stoletja je v modi na področju raziskovanja v izobraževanju in v pričujoči izdaji eLearning Papers smo ta izraz aplicirali na učitelje. Poskušamo najti praktične primere in perspektivne vizije, ki proučujejo, kaj pomeni biti učitelj v današnji družbi znanja.

Hitri tempo razvoja tehnologije predstavlja izziv za učitelje, saj morajo biti na tekočem z digitalnim načinom življenja svojih učencev, to pa pogosto ni enostavno. Pobude za pospeševanje IKT v izobraževanju mnogokrat obravnavajo uvajanje naprav in orodij v učilnicah, a pri tem premalo upoštevajo vprašanje kako to lahko vpliva na oziroma spreminja način, po katerem ljudje poučujejo in se učijo.

Več v priloženem dokumentu ali na spodnji povezavi.

Vir: eLearning Papers

Related Files