Zanimivo branje: GGULIVRR: mobilno in kontekstualno učenje na dotiku

Današnje učeče se skupnosti si prizadevajo privzeti in vgraditi tehnologije, ki se pojavljajo. To želijo storiti na ustvarjalen način, tako ostati v koraku s hitro spreminjajočimi se učnimi vsebinami in platformami, obenem pa tudi zadovoljevati potrebe učencev in biti sposobne delovati z omejenimi sredstvi. Ob vse večji obilici podatkov in stalnih spremembah mora biti izobraževanje usmerjeno na veščine, ki so potrebne v 21. stoletju.

V projektu GGULIVRR (Generic Game for Ubiquitous Learning in Interactive Virtual and Real Realities) gre za generične igre za ubikvitarno učenje v interaktivnih virtualnih in stvarnih resničnostih. Projekt vključuje študij ubikvitarnega učenja in tako raziskuje mobilno in kontekstualno učenje, preizkuša majhne naprave s sofisticiranimi računalniškimi in spletnimi sposobnostmi, preverja prodor spleta in proučuje RFID oznake.

Cilj projekta GGULIVRR je predstaviti učečim se skupnostim okvir, ki učencu omogoča, da si pridobi veščine, potrebne v 21. stoletju in da jih izvaja v praksi, ko ustvarja mobilne kontekstualne igre in se z njimi igra.

Projekt GGULIVRR pritegne učenca k temu, da stopi v stik z drugimi. Če namreč želiš igrati kontekstualno igro, moraš fizično iti na »dotakljivo« lokacijo, kjer so realni predmeti označeni z RFID oznako. Ko se »dotakneš« oznake, si v stiku s kontekstualno vsebino. Z igranjem in razvijanjem iger GGULIVRR se srečamo z drugimi igralci in razvijalci, saj je projekt zasnovan tako, da izziva interdisciplinarnost, medkulturnost in sodelovanje preko socialnih in kulturnih ovir, ter s tem lokalnim skupinam z minimalnim tehničnim znanjem omogoča dostop do kontekstualnih vsebin.

Vir: eLearning Papers, 4.2.2013

Avtorji: Hiram Bollaert, Justino Lourenço, Philippe Possemiers

Priloga je v angleškem jeziku.

Related Files