Internet za izobraževanje. Še kdo dvomi?

V Ljubljani poteka konferenca o izobraževalnem medmrežju. Odprla sta jo slovenski in hrvaški minister za šolstvo. Poudarila sta, da se izobraževanje planetarizira in da so potrebe učenca v Keniji enake tistim v Argentini in na Kitajskem. Zato bo pri nas in na Hrvaškem potekal pilotni projekt, kot je povedal Mitja Jermol, ki naj bi pokazal smernice razvoja internetnega izobraževanja vsemu svetu.

Na konfenci je svoje zamisli in rešitve predstavilo prek 20 dekanov in profesorjev evropskih ter ameriških fakultet, raziskovalnih organizacij ter Unesca, ki je pokrovitelj dvodnevnega srečanja.

Učenje naj bi bilo igrivo, dejavno, ustvarjalno, timsko, na daljavo; z možnostjo hitre žive ali strojno-robotske povratne informacije. Krepilo naj bi notranje in zunanje razmišljanje učencev ter potekalo v trikotniku: dostopnost –  učinkovitost – kakovost.

Cilj Unesca so neomejevani, prosto dostopni učni viri za družbene koristi; zlasti tisti, ki jih pripravljajo geoznanosti in podatkovne ter opodatkovne znanosti.
Ob koncu prvega dne je potekalo demonstriranje skupinske rabe tablic in razprava, v kateri so poudarili, da je za izobraževanje bolj od prevzemanja filmov z Youtuba, na katerega vsako minuto obesijo za 78 ur filmov, ustvarjanje filmskih informacij. Polemični toni so bili o merilih za vrednotenje internetnega izobraževanja in o tem, koliko naj bodo učni načrti odprti in koliko direktivni.

Več na http://www.k4all.org/Internet_of_Education/