V šoli bi se imeli odlično, če ne bi bilo treba razmišljati

Projekt Učenje učenja je povezal srednje šole, ki želijo dijake opremiti s sposobnostjo, da bi se česa naučili sami, se ob tem naslanjali na najrazličnejše vire in si ob učenju pomagali z pripomočki, ki naredijo njihovo učenje hitrejše, enostavnejše, bolj organizirano, osmišljeno  in trajnejše. Osrednja dejavnost  projekta je učiteljevo samostojno razvijanje in preskušanje najustreznejših metod pri pouku in njihovo objavljanje v spletni učilnici. Štirikrat v letu se učitelji in pedagoški svetovalci srečajo na skupnem usposabljanju.

Tretje usposabljanje je bilo 12. maja na Škofijski klasični gimnaziji v Ljubljani. Sonja Starc z Univerze na Primorskem je predavala o branju večkodnih besedil kot sestavini pismenosti. Cvetka Bizjak z Zavoda RS za šolstvo, ki projekt vodi, je razložila o kombiniranju celostnega in analitičnega obdelovanja podatkov za učinkovito učenje. Praktične primere in izkušnje so predstavile Damjana Krivec Čarman, Škofijska gimnazija Antona Martina Slomška, z zgledi za zgodovino; Mateja Sirnik, ZRSŠ, z zgledi za matematiko; Milena Vidmar, Gimnazije Šentvid, z zgledi za medpredmetno učenje učenja. Skupna misel predavateljev je bila, da je najtežje pripraviti dijake za razmišljanje in samostojno delo.

Popoldne so do besede prišli vsi navzoči učitelji, ko so v delavnicah predstavili preskušene in z izdelki dijakov ilustrirane načine učenja.