Čas, v katerem je lažje pisati kot brati

Državni projekt Bralna pismenost se na območnih enotah ZRSŠ nadaljuje v obliki neposrednega dela s šolami. V OE Ljubljana se je letos na usposabljanjih srečevalo 150 učiteljev iz 22 šol.

Zaključek prvega projektnega leta so imeli 26. junija na OŠ Toma Brejca v Kamniku. Osrednji del srečanja je bilo predavanje vrhunske pedagoške strokovnjakinje ddr. Barice Marentič Požarnik o tem, katere dejavnosti pri pouku bolj in katere manj delujejo za razvijanje bralnih zmožnosti učencev. Da bi predavanje postavila na trdne temelje, je spomladi osemkrat spremljala pouk na OŠ Šmartno v Tuhinju. Opazovani pouk se je dobro skladal z znanim načelom: če poslušam, pozabim; če gledam, vem; če naredim, znam. Na podlagi opazovanj je nastalo napotilo, ki so ga predstavili Barica Marentič Požarnik, učitelj in učiteljice ter ravnateljica Jožica Hribar. Ostalim slovenskim šolam bo koristen pripomoček za nadaljnje podpiranje učencev za boljše razumevanje besedil.

Avtor: Igor Lipovšek