Ura za kodo (“Hour of code”) kampanja

»Hour of code«  je kampanja, s katero nevladna organizacija Code.org želi 100 milijinom mladih približati kodo in programiranje. Lani so jo zagnali v ZDA, med drugimi pa jo je podprlo tudi podjetje Microsoft.

Namen kampanje je promocija veščin in znanj 21. stoletja, ki jih bodo zahtevala najboljša delovna mesta jutrišnjega dne. Ker danes velik del naših življenj sestavljajo sprogramirane kode, se sprašujemo, zakaj jih ne bi približali slehernemu najstniku. Zakaj se kode torej ne bi naučili brati in sestaviti svoje? Koda ni rezervirana samo za »geeke«, kot je zmotno mišljenje mnogih, programiranja se z malo truda lahko nauči prav vsak.

Letos bo kampanja potekala v tednu programiranja, od 8. do 12. decembra. Na mnogih lokacijah v Sloveniji pripravljamo različne aktivnosti in nekatere šole so se kampanji že pridružile z registracijo prek strani Hourofcode.org.

V slovenskem Microsoftu so se skupaj s CodeCatz odločili, da pomagajo izpeljati »Uro programiranja« na vaši šoli. Za vas bodo pripravili kratko on-line pripravljalno delavnico, na kateri boste izvedeli vse, da boste na vaši šoli brez težav lahko gostili Uro za kodo.

Vabijo vas, da se jim na on-line delavnici pridružite 2. decembra od 20:00 do 21:00. Če ste za, da skupaj detabuizirate programiranje izven IT sveta, pišite na: a-mardra@microsoft.com in posredovali vam bodo več podrobnosti. Seznanili vas bodo s programi, ki jih lahko v okviru kampanje predstavite vašim dijakom.

Hour_of_code_3 Hour_of_code_1

One thought on “Ura za kodo (“Hour of code”) kampanja

  1. Igor
    23. 11. 2014 at 09:14

    Smiselna poteza; tale kodina ura.
    Tako kot je za dobrega šoferja nujno, da razume delovanje avtomobila, je tudi za dobrega uporabnika IT-storitev nujno….