Bilteni projekta E-šolstvo

O projektu, ki je dobro in pozitivno zaznamoval delo v izobraževalnih ustanovah od 2009 do 2013 je bilo veliko zapisanega. Besede, načrti, realizacije… pa so ohrranjeni tudi v biltenih, ki so v projektu redno ugledali luč sveta.

Podatke o nekaterih minulih projektih lahko pogledate, če v zgornjem menuju izberete ‘projekti’, potem pa na desni med ‘preteklimi projekti’ izberete željenega.

Tokrat smo dodali biltene, s katerimi smo obveščali udeležene in javnost, najdete pa jih tukaj.

6 thoughts on “Bilteni projekta E-šolstvo

  1. Igor Lipovšek
    20. 1. 2015 at 08:21

    Upam, da so še kdo napisal kakšen komentar.
    Mislim, da je bil projekt dober, koristen in uspešen.V prihodnje bi bilo treba več energije časa in denarja usmeriti v ugotavljanje učiteljevih potreb in v e-ocenjevanje. Zdi se mi, da je vsaj polovica pisnega ocenjevanja na naših šolah takšna, da bi se lahko izvedla prek računalnika.

  2. Lipovšek
    23. 1. 2015 at 13:09

    Zdaj sem pa čisto pomirjen. Tudi v svetu malo komentirajo prispevke o učenju in poučevanju.

    http://www.teachhub.com/
    http://www.about.com/education

  3. Janko Harej
    28. 1. 2015 at 07:19

    Vsi, ki se nas je projekt kakorkoli dotaknil, si želimo, da bi se taki in podobni projekti še zgodili. V primeru e-šolstva pa pogrešam evalvacijo projekta ali analizo rezultatov s strani raziskovalnih institucij oziroma fakultet, ki jih tema zadeva.

  4. Lipovšek
    30. 1. 2015 at 06:17

    Se strinjam.. Mislim, da so tovrstni projekti vse preveč črno-belo predstavljeni. Tudi učitelji rezultate razlagamo na dva načina:
    a) vključeni v projekt so navdušeni, ker so dejavno sodelovali so zanesljivo našli veliko dobrih rešitev – ampak zaradi tega niso povsem verodostojni sodniki
    b) mimobežniki so nezadovoljni in se jih projekt ni dotaknil – ti so še manj verodostojni
    Premalo je pa tistih, ki so ob pomoči ali samostojno začeli uporabljati učno e-pojdporo in projektove rezultate. Takšni se mi zdijo še najbolj merodajni.
    Se mi pa zdi, da bi bilo treba ugotoviti, koliko in kako se je projekt prijel v šolah kot celotah. Ali je premaknil večino učiteljev (vseh tako ali tako ne bo) ali samo posameznike?
    Projektove rezultate vedno gledam v treh smereh: da odkrivajo tisto, kar je/bo uporabno samo peščici; tisto (tega naj bi bilo največ) kar bo splošno uporabno; tisto, česar se ne da/more/splača …. uporabljati v šoli.

  5. Drago Jovič
    30. 1. 2015 at 10:32

    Odzivi na terenu, med uporabiniki, so (povečini) zelo pozitivni, saj je bilo veliko narejenega. Res pa je tudi projekt bil izjemno široko zasnovan in izvajan. Tako z vidika pokritosti izobraževalnih ustanov, kot z vidika raznolikosti ‘ponudbe’. In pogrešajo.

  6. Igor
    31. 1. 2015 at 06:31

    Ja. Nov projekt bi morali zastaviti. Celosten. Zdajšnji so hvalevredni, a ciljajo na ozek pas e- oziroma i-izobraževanja.