Raziskava o šolskih IKT svetovalcih

Strokovno znanje na področju informacijsko komunikacijske tehnologije v izobraževanju neprenehoma raste. IKT svetovalci imajo velik del odgovornosti za tehnološki razvoj, napredek, tehnično podporo učiteljem, omrežja, virtualna učna okolja, računalniško opremo, reševanje varnostnih vprašanj… Pogosto pa imajo malo podpore, so kje samouki in jim morda primanjkuje določenih spretnosti in znanj.

V Evropskem šolskem omrežju teče raziskava, s katero želijo ugotoviti nove potrebe po usposabljanju, ki bi ga lahko izvajali v spletnih tečajih za pridobitev znanj in strokovnosti za IKT svetovalce in strokovnjake v izobraževanju.

Anketa v slovenskem jeziku je dostopna tukaj.

2 thoughts on “Raziskava o šolskih IKT svetovalcih

  1. Lipovšek
    24. 2. 2015 at 06:38

    Se vam zdi, da je status svetovalcev za IKT na slovenskih šolah ustrezno urejen ali ne? Kako je to v tujini? Ali kdo ve?

  2. Janko Harej
    2. 3. 2015 at 21:55

    Pri nas imamo t.i. ROID-e, ki so v glavnem učitelji, ki v določenem deležu opravljajo tudi dela, ki so navedena v anketi. Menim, da je ta delež veliko premajhen. Razlike v uporabi IKT pri pouku med šolami in med učitelji iste šole velikanske. Isto velja za podporo učiteljem. Pred leti smo si ogledovali angleški model, ki je definiral predvsem, kako naj se podpora na šoli počne in se ni ukvarjal s tem kdo naj to počne (FITS). Menim, da vsaka šola potrebuje dve skupini ljudi – skupino, ki skrbi, da zadeve enostavno delujejo in druga skupina, ki pomaga učiteljem uporabljati IKT pri pouku.