Ko tekmujeta papirnati in e-učbenik

V okviru projekta E-šolska torba je potekalo tudi preverjanje znanja. Preverjali so na vsaki šoli v dveh oddelkih istega letnika. Ob prvem preverjanju so se učenci enega oddelka učili ob tablicah ali računalnikih iz e-učbenika, učenci drugega oddelka ob običajnih, papirnatih učbenikih. Naslednji teden so vloge zamenjali in so se v drugem oddelku učili ob računalnikih in tablicah, v prvem pa ob papirnatih učbenikih. Učenci so ob koncu ure dobili enake naloge in jih reševali.

Vprašanja so bila zastavljena tako, da so poskušala ugotoviti, katero znanje je bilo bolje usvojeno ob računalniku in katero ob papirju. Ker so naslednji teden vloge zamenjali, so se učenci lahko samovrednotili: katerim bolj ustreza e- in katerim klasično učenje. Skupaj z učitelji pa so lahko ocenili, kako se e-učenje razlikuje od klasičnega.

Prve ugotovitve in razlage statističnih rezultatov na vseslovenski ravni bodo na voljo pred poletjem.

 Fotografije: Mojca Janžekovič, OŠ Toma Brejca Kamnik

kako_se_lahko_učim_sam na_velikem_zaslonu_ni_potrebno_povečevati_fotografij tudi_pri_eučenju_si je dobro_delati_zapiske učenje_ob_papirnatem_učbeniku

About Igor

učitelj; geograf in sociolog; vesel, če se z menoj ne strinjate in to poveste

One thought on “Ko tekmujeta papirnati in e-učbenik