Žogica je zdaj na strani šol

Projekt ATS2020, ki poskuša odgovoriti na vprašanji Kako naj z uporabo različnih orodij IT spremljam in preverjam razvoj nekaterih vsepredmetnih  veščin in Kako učence in dijake opolnomočiti za načrtovanje, spremljanje, preverjanje in vrednotenje lastnega napredka v teh veščinah, je na prvi prelomnici: šole morajo oddati primere sprotnih priprav, s katerimi bodo pokazale, kakšen je njihov odgovor na izzive omenjenih vprašanj.

Strateški tim se je sestal 8. marca v Ljubljani in ovrednotil dosedanje delo. Na podlagi informacij iz šol so ugotovili, da bo treba ponotranjiti nekatere vrednote, o katerih so potekala jesenska in zimska izobraževanja. Zato bodo skrbniki 22. marca obiskali šole. Poleg ostalega se bodo dogovorili tudi za hospitacijske nastope, ki bodo na šolah v aprilu.

Osrednja vsebinska točka torkovega srečanja je bila predstavitev Radovana Krajnca. V delavnici so bili šolski skrbniki usposabljani za rabo spletnih orodij, ki omogočajo sodelovalno učenje.

V projektu sodelujejo Avstrija, Ciper, BelgijaEstonijaFinskaGrčija, HrvaškaIrskaLitvaSlovenija in Španija.

Slovenska projektova spletna stran

Izhodiščna mednarodna spletna stran s katere je možno priti tudi na državne strani.

#ats2020

20160308_124021 Radovan Krajnc je vodil delavnico o spletnem sodelovalnem učenju.

20160308_124103 Udeleženci so prisluhnili Borutu Čamplju, ki je predstavil nekatere projektove mednarodne vidike in možnosti za nove projekte, ter Mitju Čepiču Vogrinčiču in Gašperju Cankarju, ki sta spregovorila o kvantitativni raziskavi na šolah in njeni kvalitativni primerjalni analizi v mednarodnem okviru.

Če želite deliti dobre izkušnje dogajanja pri vas, lahko kratek prispevek s fotografijami pošljete na naš naslov in poskrbeli bomo za objavo.

About Igor

učitelj; geograf in sociolog; vesel, če se z menoj ne strinjate in to poveste