Berem, bereš, bere – bereva, bereta, bereta – beremo, berete, ne berejo

Na Osnovni šoli dr. Franceta Prešerna v Ribnici  je potekalo tretje delovno srečanje šol, ki sodelujejo v projektu Spodbujanje bralne pismenosti, ki za vodi OE ZRSŠ Ljubljana.

Navzoče je pozdravila Majda Valčić, pomočnica ravnateljice. Orisala je šolo, ki jo je, menda ne s prav lepimi spomini nanjo, obiskoval tudi največji slovenski pesnik. Obenem pa je držala pesti, da bi njihovi učenci v državnem rokometnem finalu zmagali.

Brigita Rupar, predstojnica ljubljanske enote ZRSŠ, je povzela naloge, ki so jih sodelujoči v projektu že opravili, in spomnila na tiste, ki jih je treba v tem šolskem letu, do naslednjega srečanja čez dva meseca, še narediti.

Za uvod sta Mihaela Kerin in Igor Lipovšek spregovorila o pomenu učiteljevega povratnega informiranja za spodbujanje učenčeve dejavne vloge.

Nato so se udeleženci razdelili v tri delavnice:

Leposlovni roman pri spodbujanju bralne pismenosti (Vojko Kunaver, ZRSŠ)

– Izboljševanje učnih spretnosti za razvoj bralne pismenost (Špela Bagon in Zvonka Ziherl, OŠ Louisa Adamiča Grosuplje)

Dobri temelji za celotno šolanje in kasnejše življenje (Katja Rus in Maja Bunderla, OŠ dr. Franceta Prešerna Ribnica).

Četrto srečanje bo 7. junija; do takrat pa bodo svetovalci ZRSŠ obiskali šole in na kraju samem spoznali, kako deluje spodbujanje branja na šolah.

20160412_140449 20160412_154119 20160412_154246 20160412_154513

 

 

 

About Igor

učitelj; geograf in sociolog; vesel, če se z menoj ne strinjate in to poveste