Branje za sanje in znanje

7. junija je potekalo zadnje, četrto letošnje srečanje učiteljev, ki sodelujejo v projektu Razvijanje bralne pismenosti. Gostiteljica srečanja je bila Osnovna šola Louisa Adamiča v Grosuplju.

Udeležence je pozdravila šestošolka Tea Baratač z dramskim interpretiranjem besedila Borisa A. Novaka. Janja Zupančič, ravnateljica OŠ Louisa Adamiča, je opisala največjo slovensko osnovno šolo, ki deluje na šestih lokacijah. Brigita Rupar, predstojnica OE ZRSŠ Ljubljana, je razgrnila dejavnosti, ki jih bodo učitelji, učenci in šole izvajali v drugem letu projekta in jih vsaj del oblikovali na takšen način, da bi bile uporabne tudi na drugih šolah.

Bralne učne strategije je, z uvodnim razmislekom navzočih učiteljev, predstavila Sara Lakota z OŠ Louisa Adamiča. Sprehodila se je skozi množico orodij in tehnik za boljše razumevanje in pomnjenje besedil: od risanje besedila, barvne podpore, iskanja bistva … do postavljanja vprašanj.

Po frontalnem predavanju so bile na sporedu delavnice, ki so jih pripravile pedagoške svetovalke Zavoda RS za šolstvo:

  • Vilma Brodnik: Bralna pismenost pri učenju z viri v 3. triletju; ideje in primeri;
  • Andreja Vouk: Pomoč učencem pri opismenjevanju;
  • Mojca Poznanovič Jezeršek: Strategije sprejemanja in tvorjenja besedil.

IMG_4878 Je bolj prav mêdved in policaj ali médjéd in palicaj?

IMG_4880 Udeleženci 4. usposabljanja za bralno pismenost.

IMG_4884 Ravnateljica OŠ LAG je pozdravila udeležence.

IMG_4885 Predstojnica OE ZRSŠ Ljubljana je povedala, da se bobo prihodnje šolsko leto srečali 11. oktobra, 10. januarja, 11. aprila in 6. junija.

IMG_4886 Sara Lakota o bralnih učnih strategijah.IMG_4889 Vilma Brodnik o učenju z viri.IMG_4890 Andreja Vouk o pomoči učencem pri opismenjevanju.

IMG_4892Mojca Poznanovič Jezeršek o strategijah pri tvorjenju besedil.