Neizpeta tema: kaj je minimum pričakovanega znanja

V Ljubljani je 27. junija na ZRSŠ potekalo vsakoletno usposabljanje o minimalnem standardu učenčevega in dijakovega znanja.
V predavanjih, delavnici in pogovoru so udeleženci spoznali, kako opredeljujejo minimalne standarde in temeljno znanje učni načrti, katalogi in pravilniki ter koliko na minimalnih standardih temeljita NPZ in matura.

Udeleženci so izdelali tudi primer ocenjevalnih nalog, katerih izhodišče je preverjanje minimalnega znanja. V povratnih informacijah so ugotovili, da razumevanje zapisanih minimalnih standardov ni tako enoznačno. Pogovor je na plano izvabil obilo nerešenih vprašanj, povezanih z razumevanjem ocenjevanja, primerljivosti ocen in rezultatov NPZ; razločkom med standardi in cilji; obiski inšpektorjev, vmešavanjem sodelavcev v ocenjevalno avtonomijo.

Predlagali so, da bi naslednje leto obnovili uspešni seminar izpred 15 let: kako sestaviti naloge za pisno ocenjevanje znanja.

IMG_4910 Minimum je približno določen, maksimum ne.

IMG_4911  Udeleženci so prejeli tudi nekaj gradiva o načinu preverjanja minimalnih standardov.

IMG_4912 Anton Polšak, pedagoški svetovalec za geografijo, je pojasnil, kako so minimalni standardi zapisani v učnih načrtih za osnovne in strokovne šole.

About Igor

učitelj; geograf in sociolog; vesel, če se z menoj ne strinjate in to poveste