Na pol poti

V četrtek, 30. junija 2016, je na Osnovni šoli Polje potekalo 4. skupno srečanje šol, ki sodelujejo v mednarodnem projekta ATS 2020. V uvodu je Tanja Rupnik Vec, vodja projekta, pregledala enoletno delo in usmerila pogled naprej. Tjaša Kotar z Urada za razvoj izobraževanja na Ministrstvu za izobraževanje in šport je pojasnila vpetost projekta v okvir izobraževalnih sprememb in trendov v EU. Garsia Kosinac iz podjetja GEN energija je predstavil odnos do energije, ki je razpet med občutenjskimi pridevniki in objektivnimi številkami. Brigita Žarkovič Adlešič, vodja središča za profesionalni razvoj na ZRSŠ, je dokazala, da so trajne in učinkovite spremembe možne samo z delovanjem od znotraj.

Delovno najbolj intenzivna in praktična je bila Dogajalnica. V njej so šole naredile predstavitvene kotičke, opisale svoje zamisli in dosežke in jih v pogovoru ponudile poslušalcem. Pred odhodom, z mislijo na zaslužene počitnice, so se šolski timi usedli s skrbniki in se dogovorili, kako bo projekt potekal v naslednjem letu. Takrat bo projekt, kot bi dejal Garsia Kosinac, prešel od pridevnikov zanimivo, obetavno, koristno, nujno, obremenjujoče, opirajoče, navdihujoče, preganjajoče, utesnjujoče, zapolnjujoče … v objektivno polje številk, saj bodo na šolah vzporedno merili dosežke učencev in dijakov v dveh razredih oziroma oddelkih: eksperimentalnem in primerjalnem. V eksperimentalnem bo pouk potekal po smernicah, ki so jih razvili v okviru projekta, v primerjalnem pa tako, kot so se učenci učili, učitelji pa poučevali, doslej.

@ats2020project      #ATS2020 

IMG_4965 Otok je osvojen  in raziskan do zadnjega kotička. Naslednje leto je na vrsti osvajanje celine.

IMG_4966S papirjem gre učencem odlično, Mahara pa zahteva čaaaaas!

IMG_4969 Najprej je treba preveriti predznanje.

IMG_4971 Od vizualiziranja do komponiranja.

IMG_4964 Učenci tekmujejo sami s seboj in s svojim znanjem; ne drug proti drugemu.IMG_4960 Učenja so se lotili tako, da so ga gledali skozi učenčeve oči.

IMG_4958Zamislili smo si, da smo brodolomci, ki osvajajo otok virov, komuniciranja, povratnega informiranja in sledenja učenja.

About Igor

učitelj; geograf in sociolog; vesel, če se z menoj ne strinjate in to poveste