Priporočen obseg pouka v obveznem izobraževanju v Evropi za šolsko leto 2015/16

Na spletišču Eurydice je z dne 9. 6. 2016 objavljeno poročilo o priporočenem obsegu pouka v obveznem izobraževanju v Evropi za šolsko leto 2015/16 (Recommended Annual Instruction Time in Full-time Compulsory Education in Europe 2015/16 , .pdf, .en).

Poročilo analizira priporočeni minimalni obseg pouka glede na stopnjo izobrazbe pri štirih predmetnih področjih v obveznem izobraževanju: branju, pisanju in književnosti, matematiki, naravoslovju in tujih jezikih. Podatki se nanašajo na minimalne zahteve, ki so bile določene v kurikulumih v 42 nacionalnih izobraževalnih sistemih v letu 2015/16. Predstavljen je primerjalni pregled pouka primarnega in sekundarnega izobraževanja, prav tako so opredeljene glavne spremembe, ki so nastale od leta 2010/11.

Analiza nam pove, da se minimalni priporočeni čas pouka zvišuje s stopnjo izobrazbe, in razlike med državami vzporedno postajajo manj pomembne. V primarnem izobraževanju največji del kurikuluma prevzamejo branje, pisanje in književnost, medtem ko v sekundarnem izobraževanju bolj pomembno postane poučevanje tujih jezikov.

Vir: Eurydice

Recommended_Annual_Instruction_Time_197_EN_TT_2016_Vignette