BRIDGE – Glas učenca – most do učenja: prvo skupno srečanje učiteljev in ravnateljev v projektu

zajeta-slika

Erasmus+ Student Voice – the BRIDGE to Learning je projekt strateškega partnerstva med petimi evropskimi državami (Slovenija, Irska, Velika Britanija, Madžarska in Nizozemska), v katerega je vključenih 15 osnovnih in srednjih šol, s katerimi bo vsak partner delal na nacionalni ravni. V projektu bodo razvijali različne modele partnerskega sodelovanja učitelja z učenci, ki bodo zagotavljali priložnosti za učenčevo aktivno udeležbo oz. učenčev glas in razvijanje spretnosti ter odnosov, ki jih bodo učenci potrebovali kot odgovorni in demokratični državljani. Učiteljem bodo nudili podporo pri izgrajevanju partnerstva z učenci, ki bo zagotavljalo uresničevanje njihovih potencialov za enakovredno družbeno partnerstvo.

28. januarja 2017 je bilo prvo srečanje učiteljev in ravnateljev projekta Erasmus+ Student Voice – the BRIDGE to Learning. Na sobotno dopoldne se je na Zavodu RS za šolstvo zbralo skoraj 70 učiteljev in ravnateljev šestih slovenskih šol, ki so vključene v projekt: OŠ Frana Albrehta Kamnik, OŠ Zbora odposlancev Kočevje, OŠ Ivanjkovci, OŠ Franceta Prešerna Črenšovci, OŠ Miklavž pri Ormožu ter Gimnazija in srednja šola Kočevje.

V uvodnem delu srečanja je Ada Holcar Brunauer , vodja projekta, predstavila cilje in namen, izpostavila vlogo šol ter nakazala smernice dela za naslednji dve leti in pol. V nadaljevanju so svetovalke Zavoda RS za šolstvo ob pomoči priročnika Formativno spremljanje v podporo učenju, ki je izšel v založbi Zavoda RS za šolstvo, predstavile elemente formativnega spremljanja, tj. kriterije uspešnosti in namene učenja, povratno informacijo, dokaze, samovrednotenje ter vrstniško vrednotenje. Vsaki predstavitvi je sledil primer dobre prakse, kjer so učiteljice, izkušene na področju formativnega spremljanja in vključene tudi v razvojno nalogo Formativno spremljanje/preverjanje Zavoda RS za šolstvo, predstavile, kako elemente in načela formativnega spremljanja uvajajo  v svojem razredu.

Skozi celotno srečanje je potekala živahna razprava, v kateri so predstavili več zanimivih in uporabnih primerov ter zamisli za poučevanje, ki so neposredno prenosljive v prakso. Sporočila udeležencev srečanja so bila zelo spodbudna in pozitivna in kažejo, da v projektu zagotovo ne bo manjkalo delovnega elana.

Novico posredovala Alma Ahmetović.

logotipiProjektni partnerji

img_1958 V delavnicah se nasnujejo prve zamisli.

img_1957 Zamisli se dopolnijo s praktičnimi izkušnjami.

img_1956 Oblikujejo se prvi izdelki.

odzivi-uciteljev-2 Različni odzivi ob koncu; oblikovani po načelu izhodnih listkov oziroma sporočil, ki predstavljajo uporaben razmislek o opravljenem delu in usmeritev za naslednje srečanje.

About Lipovšek

Iskalec možnosti, da bi bil pouk učinkovitejši in za učitelja manj naporen