Branje gre vštric z razumevanjem in preverjanjem

Območna enota ZRSŠ Ljubljana je deset osnovnih šol vključila v dveletno razvojno nalogo Spodbujanje bralne pismenosti. Opora šolam so, koleg hospitacij, pogovorov, svetovanj in pisnih povratnih informacij, tudi delovna srečanja, na katerih se zberejo šolski razvojni timi in pedagoški svetovalci. Sedmo je bilo pripravljeno 4. aprila na OŠ Vodice.

V uvodnem predavanju je Darinka Rosc Leskovec, pedagoška svetovalka z OE ZRSŠ Slovenj Gradec, spregovorila in s primeri ilustrirala bralno pismenost in ocenjevanje s preskusi znanja. V drugem delu so pedagoški svetovalci s sodelujočimi učitelji v delavnicah sestavljali naloge za pisno ocenjevanje znanja. Poskusili so narediti naloge, ki bi od učencev zahtevale več branja, lahko tudi branja virov, in čim več pisanja.

Projekt bodo zaključili 6. junija 2017 v Ljubljani, ko bodo šole predstavile svoje najpomembnejše rezultate.

img_6827 Udeležencem je dobrodošlico izrekel Jure Grilc, ravnatelj vodiške šole.

img_6842 Darinka Rosc Leskovec, pedagoška svetovalka za slovenski jezik, je predstavila načela sestavljanja nalog za pisno preverjanje.

img_6832 Tudi branje zemljevidov, še bolj pa njihova izdelava, dokazuje (bralno) razumevanje sporočil, ki jih posredujejo podobe zemeljskega površja.

Vir: www.zrss.si

About Igor

učitelj; geograf in sociolog; vesel, če se z menoj ne strinjate in to poveste