Od Škotske prek Ljubljanskega barja do Lune

Revija Geografija v šoli vstopa v svoj 25. letnik barvita kot še nikoli doslej. Več barvnih podob ima kot pa vseh strani; čeprav je tudi teh za polšesti ducat. Zato med desetimi revijami, ki jih izdaja ZRSŠ, Geografijo v šoli tokrat lahko razglasimo za najbolj mavrično.

Letošnja 1. številka, ki je pravkar izšla, ima obilo barvnih fotografij, ilustracij, shem, klimogramov in zemljevidov. V rubriki novice je popisanih 11 dogodkov in projektov, ki dokazujejo, da je šolska geografija na Slovenskem v nenehnem gibanju, spreminjanju in izboljševanju. V strokovnih člankih je obravnavana geologija Škotske, geografija otoka Lanzarote, dva prispevka o pouku ekonomske geografije v gimnaziji, zapisovanje zemljepisnih imen, geografsko preučevanje kriznih dogodkov, z delovnimi listi za dijake podprti napotki za terensko delo na Ljubljanskem barju in Superluna. Predstavljene in nanizane so tudi publikacije, ki so pri pouku v pomoč učiteljem geografije.  Uvodnik odgovornega urednika Antona Polšaka pa ohrabruje: tako učitelje za pouk, kot avtorje, da bi pisali v revijo.

Pripravljajo že 2. številko, ki bo pomemben vir gradiva za jesenska študijska srečanja učiteljev geografije.

img_6847 Učitelji tudi med dopustom zbirajo didaktično gradivo.

img_6848 Dva članka sta namenjena ekonomski geografiji v gimnaziji.

img_6849 Pisanje zemljepisnih imen. Je prav Trška Gora ali Trška gora?

img_6850 Ne le begunska kriza. Predmet geografskih raziskav so vse prostorske krize.

img_6851 Kaj Mariborčani med poukom raziskujejo na Ljubljanskem barju?

img_6852 Optimistični uvodnik.

img_6846 Kdor razume geologijo Škotske, razume geologijo Evrope.

Povzeto po www.zrss.si

About Igor

učitelj; geograf in sociolog; vesel, če se z menoj ne strinjate in to poveste