Voda je dober sluga, a slab gospodar

V Podčetrtku je 19. in 20. aprila potekal 2. slovenski kongres o vodah. Z motom Voda povezuje so udeleženci v štirih tematskih sklopih predstavili blizu 100 referatov. Četrti sklop referatov je predstavil mavrico vključenosti javnosti v odločanje o vodah; med njimi se je desetina neposredno navezala na pouk, šolske dejavnosti in izobraževanje.

Na kongresu so bile organizirane delavnice in dejavnosti, ki so se že izkazale za uporabne in koristne pri pouku: Gimnazija Vič je predstavila vodni model, Gimnazija Ptuj je opravila raziskavo odnosa udeležencev do vode. Unescove šole so pripravile fotografsko razstavo, posebej pa so se z dejavnostmi predstavile OŠ Kapela – Kako ravnamo z vodo; Srednja gradbena, geodetska in okoljevarstvena šola Ljubljana – Misli o vodi; IV. OŠ Celje – Poplave na Celjskem; OŠ Cirila Kosmača Piran – Svetilnik in morje; OŠ Cvetka Golarja Škofja Loka – Izdelki učencev; OŠ Maksa Pleteršnika Pišece – Mlini v Pišecah.

Učenci OŠ Podčetrtek in udeleženci so lahko preskušali svoje znanje in veščine eksperimentiranja ob modelih projekta Frisco 1, Krajinskega parka Ljubljansko barje in Slovenskega geološkega društva. Postavljena je bila razstava dejavnosti Vodni detektiv, Marta Vahtar iz inštituta ICRO pa je podelila detektivsko najdejavnejšim šolam priznanja. Najuspešnejše šole v dvajsetih letih, kolikor Vodni detektiv poteka, so prejeli. OŠ Janka Modra Dol, OŠ Škofja Loka Mesto, OŠ Dobrova, OŠ Ivana Kavčiča Izlake, OŠ Bežigrad, OŠ Bistrica Tržič, OŠ Rodica Domžale, OŠ Roje Domžale, OŠ Zadobrova, OŠ Martina Koresa Podlehnik, OŠ Antona Šibelja-Stjenka Komen,  OŠ Dobrovo -podružnica Kojsko, OŠ Ivana Roba Šempeter. Vodni detektiv je za šole primeren, ker je lahko delovanje v njem bodisi likovno-literarno bodisi raziskovalno.

model  Model podtalnice

voda Kongresna spletna stran.

About Lipovšek

Iskalec možnosti, da bi bil pouk učinkovitejši in za učitelja manj naporen

Dodaj odgovor