Konec pisnega dela mature

V sredo, 17. junija se je s preizkusom iz kemije zaključil letošnji pisni del maturitetnega preverjanja. Ustavili smo se v Srednji ekonomski šoli in gimnaziji Maribor, kjer smo se pogovarjali z maturantkami in maturanti, med katerimi jih je bilo kar nekaj tudi iz Srednje biotehniške šole, ki so opravljali prizkus iz kemije. Beseda pa je stekla tudi z ravnateljico Andrejo Zver Dobaj.

Zanimalo nas je, kako so potekale priprave in seveda matura.

Sara Zorko (Srednja Biotehniška šola Maribor)

Slovenščina se mi je zdela najtežja. Je bilo pa priupravljanje kar v redu razporejeno. Enim predmetom pač dajem večji poudarek, kot drugim, ki se jih učim zadnji dan.

Helena Štern (Srednja Biotehniška šola Maribor)

Mogoče je bilo s kemijo več težav. Imeli smo tudi razlage preko interneta, kar pa ni tako kakovostno.

Tadej Plečko (Srednja Biotehniška šola Maribor)

Učil sem se doma. Večji poudarek sem dajal veterini in slo venščini. Učenje doma je bilo dovolj dobro.

Mirjam Kuster (Ekonomska gimnazija)

Meni se je zdelo precej temeljito. V živo na šoli pa je boljše delati, ker ni tehničnih težav, kot na daljavo in ni drugih obremenitev.

Marcel Graber (Ekonomska gimnazija)

Boljše, da imaš fizični kontakt in lahko ves čas sprašuješ. Profesor ti da nek zagon. Doma si pa lahko sam organiziraš svoj čas. In prostega časa imaš več.

Patricija Škofič (Ekonomska gimnazija)

Definitivno so boljše priprave v šoli, kot doma. Razlage so boljše in profesor se nam lahko bolj posveti.

Je pa bil pouk preveč skupaj, preveč naenkrat in se nisi mogel dovolj skoncentrirati.

Andreja Zver Dobaj, ravnateljica Srednje ekonomske šole in gimnazije

Imeli smo priprave na daljavo do zadnjih štirinajst dni. Osebno menim, da so bile priprave korektno in kvalitetno izplejane in akadensko naši dijaki niso bili prikrajšani.

Pri psihološki pripravi pa so bili prikrajšani v primerjavi s prejšnjimi in prihodnjimi generacijami. Sploh pri pozitivni motivaciji pred maturo. Otroci so bili izolirani od prijateljev, tudi ljubezensko življenje je bilo na čakanju.

Pri delu na daljavo pogrešamo primerjavo v skupini in sodelovalno delo.

Objavil/-a: Drago Jovič