Ljudje smo v izrednih razmerah pomembnejši od tehnologije

Arnes

Prvi teden izobraževanja na daljavo je bil stresen za učitelje, otroke in starše, pa tudi za Arnes.

Tehnologija je v začetku tedna pod pritiskom znova na kratko pokleknila, mnogi uporabniki pa so bili z Arnesom nezadovoljni. Otroci, ki niso mogli v spletno učilnico, starši, ki so jim želeli pomagati, učitelji, ki niso mogli izpeljati načrtovanih aktivnosti.

V preteklem tednu smo na Arnes prejeli tudi toliko izrazov spodbude in podpore, kot še nikoli doslej. Mnogi, predvsem učitelji, so nam želeli sporočiti, da naše delo in pomoč cenijo, da nam zaupajo in razumejo izrednost razmer, predvsem pa, da tudi nekaj urni zastoj ene od storitev zanje ne pomeni nepremostljive ovire in so potek izobraževanja na daljavo nekoliko prilagodili in ga izpeljali brez večjih težav.

Tehnologija in ljudje, brez katerih ne moremo

Vsem bi se radi zahvalili, saj je ekipi Arnesa, ki skrbi za podporo izobraževanju na daljavo, takšna podpora naših uporabnikov v izjemno spodbudo in nam daje energijo med delovnikom, ki se ne konča ne ponoči in ne v nedeljo.

Hkrati nas vse spominja, da smo ljudje tudi ali zlasti v izrednih razmerah pomembnejši od tehnologije, brez katere več ne moremo.

Marko Bonač,
direktor Arnesa