
Kampanja Več znaš, več veljaš. Vir: STA
Začenja se celovita kampanja o pridobivanju znanj in spretnosti skozi celo življenje. Vir: STA
V hitro spreminjajočem se in vedno bolj nepredvidljivem svetu postajajo učenje, odprtost do novih spretnosti in znanj bolj pomembni kot kadarkoli, pravijo na ministrstvu za izobraževanje.
To še posebej velja za aktualne razmere, ko večina ljudi ostaja doma ter se uči uporabljati nove tehnologije, ki nam omogočajo vse od izobraževanja do dela na daljavo.
Čeprav Slovenija na področju formalnega izobraževanja – tako v znanju kot tudi v doseženi izobrazbi – dosega relativno dobre rezultate, negativno izstopa vključenost odraslih v vseživljenjsko učenje. Vanj je vključenih 11,2 odstotka odraslih, kar je nekoliko več kot je evropsko povprečje (10,8 odstotka).
Ministrstvo za izobraževanje in Andragoški center Slovenije sta zato zasnovala spodnji videposnetek, s katerim začenjata kampanjo o pomenu pridobivanja znanj od zgodnjega otroštva do srebrnih let. Njen slogan je nekoliko nadgrajen slovenski pregovor »Več znaš, več veljaš – če se učiš celo življenje«.
O tem, kaj jim pomeni učenje skozi vse življenje, so spregovorili Prešernov nagrajenec, pesnik in pisatelj Feri Lainšček, zaslužna profesorica Univerze v Ljubljani prof. dr. Ana Krajnc, direktorica podjetja Plastika Skaza Tanja Skaza ter tisti, ki znanje nudijo, in tisti, ki ga prejemajo.
Raziskava spretnosti odraslih (OECD PIAAC) kaže, da več kot 400.000 slovenskih odraslih dosega le najnižje ravni besedilnih in matematičnih spretnosti.
Seznam različnih ponudnikov izobraževanj za odrasle je dostopen na portalu Kam po znanje.